Nyheder fra Esbjerg

21 °
Klar himmel
Alarm112
Sport

Se alle nyheder

Seneste annoncer fra Esbjerg og omegn

Job tilbydes:
Tjenesteplanlægger
Esbjerg Motiveres du af at have travlt, og aldrig vide hvad dagen bringer, kan du arbejde selvstændigt – også når det går stærkt, så er denne stilling måske noget for dig.HR-afdelingen er en spændende arbejdsplads, som i det daglige har ansvaret for al personaleadministration i hele politikredsen.Om jobbetSom tjenesteplanlægger i Syd- og Sønderjyllands Politi vil du komme til at arbejde med en bred opgaveportefølje inden for tjenesteplanlægning og andre HR-administrative opgaver. Du skal vejlede og understøtte medarbejdere og ledere i forhold til den bedste tjenesteplanlægning. Du får et nært samarbejde med både ledere og medarbejdere på tværs af hele organisationen.Om digVi forestiller os, at du har en kontoruddannelse, gerne inden for offentlig administration. Vi anser det som en fordel, hvis du har erfaring med tjenesteplanlægning samt at du har kendskab til overenskomster. Du er i stand til at holde humøret højt og hovedet koldt selv i pressede situationer. Du arbejder engageret og kvalitetsbevidst, og tager naturligt ansvar for selvstændigt at planlægge, prioritere og administrere arbejdsopgaverne, så du kommer i mål, selv når deadlines er stramme, og vi har travlt. Det er vigtigt, at du evner at håndtere skiftende arbejdsopgaver i perioder. Som person har du en positiv indstilling og fremstår robust. Der kan forekomme tilkald og overarbejde i forbindelse med tjenesteplanlægning ved uvarslede hændelser – dette forekommer dog kun i begrænset omfang.Om osHR-afdelingen er organisatorisk forankret i Staben i Syd- og Sønderjyllands Politi. Vores hverdag er præget af en uformel omgangstone, hvor vi vægter faglig sparring og vidensdeling højt. Vi har forskellige faglige baggrunde, hvorfor vi er i stand til at spille hinanden gode. Vi ligger vægt på en god omgangstone, og gerne med en god portion humor. Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.Stillingen er på 37 timer om ugen.Dit arbejdssted bliver Syd- og Sønderjyllands Politi, Kirkegade 76, 6700 EsbjergDet er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, og at du kan opretholde den gennem hele din ansættelse. Kontakt og ansøgning Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Pia Holm Hansen på 4013 4557 eller HR-chef Lars Clausen på 2555 5807 på hverdage kl. 10-13.Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job.Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så titlen på den stilling du søger fremgår. Foruden ansøgning og CV bedes du uploade dit eksamensbevis. Alle dokumenter bedes uploadet i pdf-format. Du skal ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil.Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer at afholde samtaler i uge 23 eller 24.Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men af hensyn til processen for sikkerhedsgodkendelse forventer vi, at tiltrædelse kan ske 1. september 2024 eller snarest derefter. Ansøgningsfrist: 23. maj 2024
Syd- og Sønderjyllands Politi
Indrykket 13. maj på JobNet
Job tilbydes:
Project Coordinator
Are you a structured and analytical individual with a passion for communication, planning, and project management? And do you want to make a real difference by supporting the world’s growing energy demand? Then this might be the right match for you!  Your positionIn your role as a Project Coordinator, you will be a valuable member of the newly established Consulting Services Department which is set to face tremendous growth in the coming years. Here, you will strengthen our safety and environment efforts for a major energy project for one of our most prominent clients. Here, you will play a crucial role in the timely execution of our projects, assisting with project planning covering all phases from engineering to site installation, as well as reporting. This role will be a unique chance for you to utilize your expertise and experience in a large-scale project environment, while also making a real change for the global energy sector.  Your place of work will be either at our Global HQ located in Esbjerg or from our office in Copenhagen. The position is full-time and 30-50 travel days per year offshore and onshore to clients should be expected.“Joining our team means not only being part of an exciting project but also shaping its success. As we establish our new Consultant Services department, your expertise will be instrumental in setting the standards and making a tangible impact on our journey towards driving real change,” says Daniel Billstrøm, Director, Consulting Services.  Your tasks & responsibilitiesAs a Project Coordinator, you will act as an active sparring partner for the project managers, while having a wide range of challenging tasks, primarily focused on assisting in coordination and reporting.Your tasks will include but are not limited to: General adminstration support to the project and the project management team. Responsible for start-up, establish and follow-up procedures and systems, based on the administrative requirements in in project / contract.Maintain internal and external communication platforms (SharePoint, Teams etc.).Establish correspondence filing systems, templates and distribution lists.Handle in-/outgoing Client correspondence.Organize documents as organization charts, vacation list, contact list, presentations and reports.Ensure mobilization and demobilization of project personnel. Company approval of project personal. IT Access Management. Office layout plan.Access to buildings and office areas.Prepare presentations and other written documents.Facilitate meetings, workshops, teambuilding's, social gathering.Canteen requests. Your profile & qualificationsAs a person, you enjoy having a lot of responsibility and you thrive in an environment where you have daily communication with many stakeholders. You are driven by completing tasks to the best of your ability and remain in control even in fast-paced situations. You have a safety focused mindset, and never compromise when it comes to safety on the job.  Additionally, you are service-minded and greatly enjoy collaborating with your colleagues.To succeed in this position, we imagine that you have: Experience from project work and administrative project tasks.Service attitude, proactive, flexible and customer minded. Efficient, self-managing and capable of handling many enquiries at the same time.Excellent IT knowledge and use of collaboration tools (e.g. MS Office, SharePoint, Teams)Proficiency in English – written and spoken. We conduct our interviews on an ongoing basis, so if you are interested, please submit your application as soon as possible via the link on the page.If you have any job-related questions, you are more than welcome to contact Daniel Billstrøm, Director, Consulting Services at +45 7170 9141 or Anne Mette Krebs, Coordinator, Resources at +45 7916 6174.For inquiries about the recruitment process, please reach out to Kaj Lund, Senior Recruitment Partner at +45 2519 6978.
Semco Maritime
Indrykket 13. maj på JobNet
Indryk gratis dine annoncer på Bilhandel.dk, Retro-app.dk, Ridr.dk og Handyhand.dk